monetair
De ‘Sur’: een gemeenschappelijke munt in Latijns Amerika?
Het was één van de programmapunten van de Braziliaanse President Lula in de verkiezingen van vorig jaar. Er zou een nieuw project worden opgestart om eerst Brazilië en Argentinië en later andere landen van het subcontinent een gemeenschappelijke munt te geven. Het is een oud idee en Lula begon er zelf al mee, tijdens zijn ... Lees verder
